dinsdag 29 januari 2013

Newcastle!

Afgelopen zondag tot en met vanochtend heb ik een minicruise naar Newcastle gemaakt met een vriendin!
Onderweg van het station naar het centrum hebben we even de stad bekeken...



Vervolgens zijn we het winkelcentrum ingedoken!
Daar vonden we een geweldig leuk winkeltje met prachtige cupcakes.
Aangezien ik soms nog wel eens een cupcake-bui kan hebben, heb ik daar maar foto's van gemaakt ter inspiratie.


We hebben eigenlijk onze hele dag in Newcastle doorgebracht in het overdekte winkelcentrum... ahum...
Mijn opbrengst?

Ik heb nog meer dingen gekocht, maar dat zijn cadeautjes, 
dus die mogen nog niet op mijn blog!



En als je goed naar de foto hebt gekeken met de shop-opbrengst.....
Ja, ik heb ook een geweldig haakboek gevonden!
Ik kan dus weer even voort :)


Bovendien is zo'n cruise erg goed voor het opnemen van verplichte vrije tijd.
Het resultaat daarvan is: heel veel labello-hoesjes af!
Maar ja, in afhechten had ik nog even geen zin, dus de foto's komen nog!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...