donderdag 20 juni 2013

Nieuwe haakboekjes!

Zo, na een maand heb ik eindelijk weer tijd om een berichtje te schrijven.

Ik heb de laatste maand keihard gewerkt om mijn minor voor Speciaal Basis Onderwijs af te ronden. Ook had ik nog wat achterstallig werk liggen, maar dat is allemaal af!
Vanaf vandaag heb ik dus heerlijk vakantie. Het haken kan weer beginnen!

De dag begon vandaag goed.
Een klasgenootje heeft een half jaar in Noorwegen gestudeerd. Ik vroeg haar (heel lief) om een aantal Scandinavische haakboekjes voor me mee te nemen en dat heeft ze gedaan!
Vandaag heb ik ze eindelijk in m'n handen gekregen en ik ben er ontzettend blij mee!



Dit zijn de drie boekjes van de Zweedse Mia Bengtsson.
Ze heeft een leuke blog! Klik op haar naam om een kijkje te nemen.


Ik hoop dat het gaat lukken om de patronen te lezen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...