vrijdag 24 januari 2014

Bloemen en meer

De laatste tijd heb ik weinig berichten op mijn blog geplaatst.
Ik heb het druk met mijn studie gehad en dat zal komend half jaar nog wel zo blijven, aangezien ik mijn scriptie moet gaan schijven.

Ondertussen heb ik wel het een en ander gehaakt hoor, ik heb simpelweg de tijd niet gehad het allemaal op mijn blog te zetten!

Zo haakte ik deze twee bloemen, in opdracht, om van de dame in kwestie vervolgens nooit meer iets te horen...
Oh wat is dat toch frustrerend!!


Eenmaal aan deze bloemen begonnen, was ik niet meer te stoppen en kwamen de bloemen spontaan de grond uit..



Dat een opdrachtgever niets meer laat horen gebeurde trouwens ook nog met een kikkersleutelhanger. Gelukkig heb ik al een nieuw baasje voor hem gevonden.
Dit is het derde kikkertje dat ik gehaakt heb. Het leuke vind ik, dat ze toch allemaal anders worden! Hij krijgt alleen nog een sjaaltje.




Ook heb ik nog een set bruine onderzetters gemaakt omdat mijn moeder ze eigenlijk ook graag zelf wilde hebben na ze gegeven te hebben aan mijn tante als cadeautje.


Wel heb ik gemerkt, dat ik het leuker vind om allemaal verschillende haakwerkjes te maken. Natuurlijk, als ik eenmaal bezig ben dan komt het wel, maar als ik iets haak dat ik eerder al eens gemaakt heb, denk ik vooral: wanneer kom ik ooit aan al die andere patronen toe?!

Maar oké, ik mag er niet omheen draaien, ik heb gewoon weer heel weinig gehaakt de laatste tijd. Ik neem er simpelweg de tijd niet voor. Maar als ik dan eenmaal zit, koppig als ik ben, moet en zal het meteen af ook. In de meeste gevallen dan, want tot mijn grote ergernis liggen er uiteraard ook weer een aantal projectjes on-af te zijn.
Dus, ik spreek mijzelf maar weer eens toe, die dingen moeten afgemaakt worden en wel snel!

Hopelijk kan ik ze hier binnenkort aan jullie laten zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...