dinsdag 23 februari 2016

Sushi baby

Afgelopen maandag namen we op mijn werk afscheid van een collega. Niet omdat ze gaat stoppen hoor, ze gaat met zwangerschapsverlof!
Ik natuurlijk dikke stress omdat ik allerlei onuitgevoerde baby-haakplannen had, dis ik nu sowieso niet meer af zou krijgen.

Gelukkig hoorde ik haar afgelopen week toevallig zeggen dat het eerste wat ze zou gaan doen als ze bevallen was, sushi eten is! 

Toen ik op pinterest zocht naar baby cadeautjes, stuitte ik op voorbeelden van verschillende sushi-baby-pakketjes. Dat moest het worden! 

Enthousiast ging ik aan de knutsel en zie hier het resultaat. Ik vond het zo leuk geworden!



Voor de sushi's gebruikte ik sokjes als vulling, spuugdoekjes als rijst en stukken panty als nori.
Ook vond ik een leuke set stapelbakjes, die bakjes voor de sushi en de wasabi werden.
De grote sushi bestaat uit een rompertje en een washandje.
Echte sushi stokjes maakten het pakketje af!




2 opmerkingen:

  1. Wauw wat n super idee van je!Zeker na zo'n uitspraak van de moeder in spe!Het ziet er toppie uit wat zal ze daar blij mee zijn en het leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat n super idee van je!Zeker na zo'n uitspraak van de moeder in spe!Het ziet er toppie uit wat zal ze daar blij mee zijn en het leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...