vrijdag 1 februari 2013

Doei doei Crea Café!

Helaas zal ik vanaf volgende week mijn vertrouwde donderdagavond-haakavond bij Saen Crea moeten inruilen voor de schoolbanken.
Ik ga namelijk de minor speciaal basisonderwijs volgen en tsja, dat valt op de donderdagavond!

Gelukkig was het gister avond heel gezellig en ik heb zelfs (HEEL LIEF) een plantje van 2 dames gekregen als bedankje, aangezien ik hen heb leren haken!
Het leuke is natuurlijk dat dit plantje in een glazen pot zit...

En ik zou mezelf niet zijn als ik daar natuurlijk niet direct een hoesje omheen zou haken!
Aangezien ik van de week toch was restjes wol gevonden heb, had ik hier natuurlijk ook nog wel een wolletje voor liggen.

Tataaaa:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...