zondag 17 februari 2013

Even iets tussendoor

Eigenlijk was ik vandaag van plan om veel te gaan haken.. maar er kwam iets tussen.

Met scouting zijn we al een tijdje bezig met geocachen (zie HIER wat dat is).
Ik wilde weten of ik dit ook met mijn telefoon kon doen en aangezien er bij ons scoutingterrein een cache ligt, kon ik dit mooi even testen. Het resultaat?

Telefoon:
Tot mijn grote frustratie natuurlijk, want ik begon net ontzettend enthousiast te worden.
Maar, aangezien ik toch al wist waar de cache bij scouting lag, kon ik hem wel loggen en vond ik een hele gave coin die ik uiteraard wel mee MOEST nemen!




Dus, thuis ben ik direct gaan zoeken naar een goede GPS waarmee ik wel 'normaal' zou kunnen geocachen, ik twijfelde namelijk al een hele tijd om een GPS te kopen.

Dus nu, doe eens gek, heb ik die direct gekocht en krijg ik hem dinsdag binnen!


Dit is hoe ik me nu ongeveer voel:

Ik hoop dus maar dat het deze week een beetje mooi weer blijft, want dan ben ik dus wel even zoet :)


2 opmerkingen:

  1. jammer dat het niet lukte Deborah,
    Maar gaaf hoor een nieuwe gps,en die foto whahaha
    Meid het gaat de hele week weer heel koud worden en zelfs vriezen dusss binnen blijven en lekker aan de gang met je nieuwste aanwinst^_^"
    Gr Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sonja,
      Nou, hij is binnen hoor!
      Als het lukt vanmiddag nog even gelijk op pad! :)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...