woensdag 7 januari 2015

stemmen op amigurumi's

Ik stuitte op de pagina van amigurumipatterns en zag dat er een amigurumi design contest gehouden wordt. Het thema is 'ouders met babydieren'.

Ga jij ook stemmen? Je mag er 5 uitkiezen en het kan nog tot 9 januari 2015.

Stemmen doe je hier!

Naar mijn mening staan er prachtige ontwerpen tussen! Ik vond het erg lastig om te kiezen.

Uiteindelijk heb gekozen voor de volgende 5 ontwerpen, al waren er nog een aantal ontwerpen die ik ook ontzettend leuk vond!







2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi.. Ik dacht dat je ze gemaakt had! Las het verkeerd.. Maar ze zijn prachtig! ;) Liefs, Stefanie
    CuteDutch

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...